Secretarieel Medewerker/Assistent Planner Zorg

Vacature planner

Serenity GGZ is per direct op zoek naar een Secretarieel Medewerker/Assistent Planner Zorg (20-24u p.w.)

Serenity GGZ biedt behandeling op maat aan volwassenen met een verslaving en aanverwante psychische stoornissen zoals depressie. De behandeling wordt uitgevoerd door ons gepassioneerde multidisciplinaire team. Het leveren van kwalitatief goede zorg is van groot belang, maar ook integriteit, een goede bedrijfsvoering, een prettige werksfeer, veilig en gezond werken en plezier in het werk heeft prioriteit. Empowerment – het versterken van cliënten, maar ook van de medewerkers, door aan te sluiten bij hun eigen talenten, wensen, ambities en krachten – vormt hierbij het hart van de onderneming.

De functie van Secretarieel Medewerker/Assistent Planner Zorg is een gecombineerde functie waar twee diverse vakgebieden bij elkaar komen, en voor een interessante en uitdagende afwisseling zorgen in je dagelijkse werkzaamheden. 

In de functie van Secretarieel Medewerker vervul je een rol ter ondersteuning van de Office Manager op het Secretariaat. Tevens ben je aanspreekpunt voor zowel cliënten als medewerkers en dan met name vanuit facilitaire ondersteuning. Je bent flexibel, “bent graag een spin in het web”. Vanuit het invulling geven aan telefonische bereikbaarheid voor cliënten, verwijzer of anderen, ben je het gezicht van Serenity GGZ.

In de functie van Assistent Planner Zorg draag je bij aan het zorgen voor een adequate planning van de therapieën, behandelingen, gesprekken, ruimtes en de planmatige afhandeling ervan. De Assistent Planner Zorg werkt samen met de Secretarieel Medewerker/Planner Zorg en assisteert bij het samenstellen van de wekelijkse planning. Bij problemen kan teruggevallen worden op de Office Manager.

De secretariële werkzaamheden die je zult verrichten:

  • Agendabeheer en beheer e-mailbox.
  • Cliëntendossiers aanmaken, aanvullen en archiveren.
  • Bemannen van de telefoon.
  • Ontvangen van gasten aan de receptie en nieuwe cliënten meenemen in diverse praktische zaken.
  • Facilitaire ondersteuning: het bijhouden van de voorraad kantoorartikelen en voorraden van cliëntenkantine en personeelskantine.

De planningswerkzaamheden die je (in samenwerking) zult verrichten:

  • Zorgdragen voor een volledige en efficiënte planning van de dienstverlening en de ruimtes bij afwezigheid van de Secretarieel Medewerker/Planner Zorg.
  • Waar nodig schakelen met de (regie)behandelaren met betrekking tot toewijzing van cliënten aan behandelaren, plan-technische afspraken gelieerd aan specifieke behandelplannen en roostercapaciteit, en deze zaken verwerken in de planning.
  • Knelpunten in de planning zo veel mogelijk zelfstandig oplossen.
  • Administratieve taken uitvoeren die samenhangen met de planning.

Bovenstaande vermelde taken zijn niet-limitatief.

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over MBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt een afgeronde secretaresseopleiding en tenminste 5 jaar werkervaring in een secretariële en/of administratieve functie..
  • Aantoonbare ervaring als planner.
  • Kennis van logistieke procesplanning, administratie en inzicht in bedrijfsvoering.
  • Je bent gestructureerd, accuraat, flexibel en vasthoudend.
  • Bekend met digitale applicaties, in het bijzonder Microsoft Office en een EPD.
  • Affiniteit met de verslavingszorg.
  • Je bent een teamplayer maar kunt ook prima zelfstandig werken.
  • Je bent integer en communicatief en je beschikt over goede sociale vaardigheden.
  • Beschikbaarheid van 20-24 uur per week. Flexibiliteit m.b.t. wisselende werkdagen ten behoeve van de optimale bezetting (bijvoorbeeld bij vakanties of ziekte van een collega) van het secretariaat is een pré.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Wij investeren graag in langlopende relaties met onze medewerkers en bieden in eerste instantie een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: Vakantiegeld (8%), een structurele eindejaarsuitkering (8,33%), reiskostenvergoeding, pensioen via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, een jaarlijks balansbudget van € 500,- dat ingezet kan worden in tijd, geld of opleiding, 35 extra verlofuren naast de wettelijke- en bovenwettelijke verlofuren(in totaal 201 uren o.b.v. 36 uur).
  • Je komt te werken in een betrokken en bevlogen team waar je warm wordt ontvangen.
  • Goede ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden.
  • Ruimte voor eigen inbreng en creativiteit.
  • Een afwisselende functie in een uitdagende werkomgeving waarin cliëntenzorg op de voorgrond staat.
  • Arbeidsvoorwaarden en salaris conform de CAO-GGZ o.b.v. FG45 (max. € 3.863,00).

Spreekt deze vacature je aan? Solliciteer dan snel, door je motivatiebrief en CV te mailen naar info@serenity-ggz.nl.